Tuesday, July 21, 2009

Main Air di SP Carnival..

Pak Long Faizal, Mak Long Jira bawa aku, mama, abah, abg farish, n abg syakir pi carnival.. mandi.. mula-mula takut2 gak aku main air, abah bawa masuk main dalam gelungsur, adoi tertelan air gak la sikit.. nak nangis tapi tak la.. batuk2 ja.. erm.. enjoy..




ni abg syakir.. anak paklang din/ maklang shidah..

Tuesday, July 7, 2009

Kereta..


Yeyeye.. atuk belikan kereta mainan kat aku.. bestnye.. abah pun nanti nak beli keta kat aku gak.. yeyeye. keta dah ada, nak benda lain la..

Wednesday, July 1, 2009

Balik KL..

Yea.. balik jumpa atuk and opah, maklong, mak mok, and pakcu.. malam naik bas, punya la sejuk, mama and abah kesejukan, aku rileks je tido.. dari sp sampai KL, sampai je kat kl, aku bangun tengok lampu, pagi tu ada larian merentas desa ke ape tengah pekan kl, banyak jalan tutup.. lambat la bas kena pusing cari jalan masuk puduraya.. atuk and mak mok dah menunggu di puduraya. erm.. gembiranya atuk, opah, maklong, makcik, and pakcu..

tengah hari mama and abah bawa aku makan kenduri..



petangnya atuk ajak pegi cari durian kat hulu langat.. erm. lepas dah borong durian, pakcu and opah mandi kat sungai congkak, aku nak mandi tapi sejuk.. main air je la..

alamak tertido la.. penat..

"Sejuk la Opah.."

Mama and abah bawa aku pi Jaya Jusco, dekat je ngan umah Atuk.. mama and abah bawa gi main kat dalam tu.. BEST!!


YeeeHaaaa!!!

video
Petang tu abah balik SP tinggal la aku ngan mama di KL seketika..